Golfballen Nederland gaat verder onder de naam ‘’Golfsquare’’

Met ingang van 14 maart 2021 gaat Golfballen Nederland verder onder de nieuwe naam Golfsquare. Onze ambities reiken verder dan de grenzen van Nederland.

Door een veranderende markt en verdergaande internationalisering is gekozen voor een naam met internationaal karakter. De nieuwe naam ‘’GOLFSQUARE’’ en uitstraling maken internationaal duidelijk wat voor bedrijf we zijn. We zijn een bedrijf in de golfsport en onze Core Business is uiteraard golfballen. Maar dit gaan we gaan we in 2021 uitbreiden tot een complete webshop, internationaal met uiteraard golfballen (ruim 300 soorten) maar ook alle overige golfuitrusting. Wekelijks zullen er nieuwe producten toegevoegd worden met als eind resultaat, ons streven; de golfwinkel met de beste service, hoogste kwaliteit en de scherpste prijzen!

‘’Een nieuwe naam, dezelfde service, hetzelfde team''

Voor onze klanten betekend de uitbreiding een nog breder aanbod, nog meer kwaliteit, kennis, creativiteit en service!

''HET IDEE EN DE VISIE ACHTER BEDRIJF''

In een Brabants dorpje vlakbij een golfbaan waar veel golfballen in het water belanden heeft Nicky Dörfel in zijn tienerjaren het idee bedacht.

''Wat als we alle golfballen die nu in het water liggen en het milieu vervuilen kunnen verzamelen en recyclen?''

Op deze manier doen we niet alleen iets goeds voor het milieu, maar ook kunnen we op deze manier de golfballen terug in de markt brengen.

In 2012 opende Nicky Dörfel zijn bedrijf Golfsquare. Vandaag de dag kunnen we met trots zeggen dat we uitgegroeid zijn tot de marktleider in de Benelux op het gebied van het opduiken, recyclen en verkopen van golfballen.

We werken samen met ruim 170 partner golfbanen in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland waar ons professionele team de golfballen uit de waterhazards opduikt met respect voor flora en fauna maar ook de spelers in de baan.

Op ons bedrijf worden alle golfballen verwerkt tot een duurzaam product wat u in onze webshop kunt bestellen.  Wij hebben een obsessieve focus op klanttevredenheid, Service, duurzaamheid en de kwaliteit van onze producten.

In 2020 heeft ons team de mijlpaal van de 100.000 bestellingen in onze webshop bereikt en daar zijn wij dan ook erg trots op!