Bestellen, bezorging en betaling

Op deze pagina vindt u alle informatie omtrent bestellen, bezorging en betaling. Vindt u het antwoord op uw vraag niet? Neem dan contact met ons op en we helpen u snel verder.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats uw producten in uw digitale winkelwagen via de bruin/beige knop met daarop een winkelwagen icoon of de tekst 'In winkelwagen'. Als u de bestelling plaatst met uw Golf Square account dan gaat bestellen sneller omdat we u al kennen.

Wilt u liever niet online bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zij plaatsen de bestelling voor u.

Is mijn product op voorraad?

Dit kunt u zien op de productpagina, vlakbij de prijs van het product. Hier vindt u altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels. We doen ons best de voorraad van al onze golfballen en vooral lakeballs zo goed mogelijk op voorraad te houden. Dit is helaas niet altijd even goed mogelijk, omdat we afhankelijk zijn van wat er in de vijvers van onze partner golfbanen ligt. We hopen dat u dit begrijpt.

Is uw favoriete bal niet op voorraad? Druk dan op de productpagina op de knop 'Stel me op de hoogte'. U krijgt dan een seintje zodra uw favoriete bal weer op voorraad is.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Wat betekenen jullie kwaliteitsaanduidingen 'AAA', 'AA', 'A', 'Budget' en 'Premium' bij tweedehands golfballen / lakeballs precies?

Alle informatie omtrent de kwaliteit en sortering van onze lakeballs vindt u op deze pagina.

Heeft u na het lezen daarvan nog vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Allereerst: sorry! Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1 en we doen er alles aan om van al onze klanten fans te maken. Ook van u. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar bent u dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen uw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer jeucontact op neemt met onze klantenservice.

Hebben we u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Het spijt ons. U kunt uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Mag ik mijn tweedekans-product (lakeballs) retourneren?

Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten.

U kunt alleen onaangebroken verpakkingen binnen 14 dagen retourneren. Stuur een mail naarinfo@golf-square.commet een retour verzoek.

U ontvangt dan de instructies omtrent het retourneren. Na retourneren ontvangt u binnen 1 week het bedrag terug op uw rekening.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Uw bestelling annuleren kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren.

Bezorging

Wat is de levertijd?

Als u op werkdagen voor 15.00u een bestelling plaatst, verzenden we uw pakketje dezelfde dag nog.

Levertijden:

Nederland = 1 werkdag
België = 1 - 2 werkdagen
Duitsland = 1 - 3 werkdagen
Rest van Europa = 2 - 9 werkdagen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend tijdens afrekenen. Onze verzendkosten zijn momenteel:

Nederland: €5,95
Belgie: €7,50
Duitsland: €6,95

Bestelt u voor €75 of meer? Dan zijn de verzendkosten gratis!

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Als een product op voorraad is in onze winkel in Dongen, haal je ze uiterlijk binnen 24 uur op. Neem voor de zekerheid even contact met ons op, dan weet u of we uw bestelling vandaag nog voor u klaar kunnen maken.Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Verzenden jullie ook naar een afhaalpunt?

Ja, we verzenden ook direct naar een afhaalpunt. Na de betaling in onze winkel kunt u zelf een afhaalpunt selecteren. Dit is iets voordeliger en duurzamer dan verzenden naar uw adres.

DHL zegt dat het pakketje bezorgd is, maar heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Soms wordt een pakketje weleens op een verkeerd adres (in de straat) afgegeven. We raden u aan om 2 werkdagen te wachten. Heeft u het pakketje nog niet ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice via mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Als het langer dan 3 werkdagen geleden is en u heeft nog steeds niets ontvangen?

Neem contact op met onze klantenservice via mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Wat is de status van mijn bestelling?

In uw account bekijkt u makkelijk waar uw pakketje is. Hier vindt u ook een Track & Trace link van DHL. U vindt de Track & Trace link ook in de verzendbevestigingsmail.

Klopt uw Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met onzeklantenservicevia mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice via mail, chat of telefoon en we lossen het zo goed en snel mogelijk voor u op.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Golf Square betaalt u online of in de winkel.

Online
Online bestellingen betaalt u met:

  • iDEAL
  • creditcard (Visa of Mastercard)
  • Sofort
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Cadeaukaarten

In de winkel
In de winkel betaalt u met:

  • Uw pinpas
  • Creditcard (Visa of Mastercard)
  • Contant geld

U kunt uw bestelling niet in termijnen of bij bezorging aan de deur betalen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Ja, u kunt gebruik maken van betalen met Klarna.

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkels kunt u contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘Afhalen in de winkel’ of kom gezellig langs om uw bestelling te plaatsen.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Na retourneren ontvangt u binnen 1 week het bedrag terug op uw rekening.

Waarom heb ik nog geen mail met een bestelbevestiging ontvangen?

Soms belandt de mail in uw spambox. Zit 'ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf uw betaling is mislukt. Controleer of er geld van uw rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.

  • Is er geld van uw rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen u vragen 1 uur te wachten. Heeft u hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is uw bestelling mislukt en kunt u ‘m opnieuw plaatsen. U hoeft niet bang te zijn dat u uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.

Niet gevonden wat u zocht?

Neem contact op met onze klantenservice. Ze helpen u graag verder!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan: bestel sneller, spaar Squares en bekijk al uw orders.